رئيس باشگاه بارسلونا قصد دارد از هر شيوهاي براي سر و سامان دادن به وضعيت اقتصادي نه چندان جالب کاتالانها استفاده کند.
حراجيهاي باشگاه بارسلونا براي جبران کسري بودجهاش همچنان ادامه دارد. پس از فعالسازي آخرين اهرم اقتصادي که واگذاري بخشي از مالکيت استوديوي تلويزيوني باشگاه بود، اکنون خوان لاپورتا رئيس آبيواناريها اهرم اقتصادي جديد پيدا کرده که البته مانند دو پروژه قبلياش يعني قطع کردن سرويس دانشآموزان آکادمي لاماسيا و پايان دادن به پذيرايي وعده صبحانه، بعيد است درآمد چنداني را عايد باشگاه کند.
در حالي که ورزشگاه نوکمپ در اين روزها، وارد عمليات نوسازي شده، لاپورتا تصميم گرفته از فروش چمن اين ورزشگاه درآمد کسب کند. به همين منظور او دستور داده که چمن نوکمپ را به صورت تکهتکه در ماکتهايي از ورزشگاه خانگي کاتالانها به فروش برسانند. قيمت هر کدام از اين ماکتها بين 20 تا 50 يورو متغير است. آن دسته از هواداراني که تمايل داشته باشند، بخشهاي بزرگتري از چمن را به عنوان يادگاري بخرند بايد ارقامي بين 80 تا 120 يورو بپردازند.
اين اقدام بيسابقه نيست چرا که برخي ديگر از تيمهاي اسپانيايي مانند اتلتيک بيلبائو و اتلتيکومادريد که در سالهاي اخير ورزشگاه جديد ساختهاند، چمن ورزشگاههاي قديميشان را با ارقامي بين 10 تا 95 يورو فروختند
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.