اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

وزير ورزش و جوانان:

کشتي ايران صاحب سبک است

وزير ورزش و جوانان گفت: مي‌توانم بگويم آقاي دبير جزء به جزء زندگي‌اش را براي کشتي گذاشته است.

کشتي ايران صاحب سبک است

احمد دنيا مالي در حاشيه بازديد از فدراسيون کشتي در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  اينجا کار ارزشمندي صورت گرفته و به سادگي هم به دست نيامده  و شايد به شما بگويم از ابتداي شروع کار اينجا با دبير در ارتباط بودم و تقريبا مي توانم بگويم جز به جز اينجا را آقاي دبير زندگي اش را گذاشته است. اين فضا را ايجاد کرده و امروز مي توانيم در کشتي بگويم با فاصله از خيلي از کشورها بهترين شرايط را داريم و اقاي دبير راضي به وضع موجود نيست و همه ما دنبال اين هستيم که کشتي درخشش بيشتري داشته باشد.

وي افزود: بخصوص کاري که امروز انجام مي شود و بعد از المپيک پاريس،  همه نگاه ها براي 2028 لس انجلس است. الان هم 4  تيم به آلباني  و 2 تيم ديگر به روسيه و کشور  ديگر مي رود.  کشتي ايران صاحب سبک است اما در حوزه نرم افزار و هوش مصنوعي و شبيه سازي  در حال کار هستيم و با توجه به نتايجي که کشتي ما درالمپيک پاريس آورد، قطعا جوانان بيشتري به سمت کشتي آمدند. جوانان ما مي خواهند قهرمان ملي شوند و در آسيا و جهان بدرخشند. من در هر فرصتي بشود در جمع بچه هاي کشتي حاضر مي شوم.

وي افزود: ان شالله فدراسيون هاي ديگر با قدرت بيشتري برنامه ريزي کننند و کارمان را جلو ببريم. نگاه ويژه اي به 2026 آسيايي ژاپن داريم و هم 2028 لس آنجلس، بازهم 2030 بازي هاي اسيايي را در قطر داريم و بعد از آن هم المپيک ديگري داريم. اگر مي خواهيم براي المپيک آتي موفق شويم بايد سخت کار کنيم و همه روز ما در همه رشته ها بايد کار کنيم. فشار سنگيني روي کشتي هست؛ در المپيک پاريس اين را حس مي کردم حتي روي تکواندو و و وزنه برداري هم بود. دووميداني  و تيراندازي و تيروکمان بايد کمک کنند که تعداد مدال هايمان بيشتر شود و همه اينها زحمت مي خواهد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.