اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

چمن‌هاي رولي ترکيه براي تبريز

با توجه به مشکلات چمن استاديوم يادگار امام تبريز و نظر به حضور تيم تراکتور در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان نماينده ايران، نياز به تعويض چمن بارها توسط کادر فني تراکتور اعلام شده و با توجه به اختصاص منابع مالي در سفر رئيس جمهور به تبريز، متاسفانه با سنگ‌اندازي‌هاي اداره جهاد کشاورزي موضوع مسکوت مانده است.

چمن‌هاي رولي ترکيه براي تبريز

با توجه به فرصت باقيمانده تا آغاز ليگ قهرمانان آسيا اميدواريم موانع اين امر سريعا از طرف وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي مرتفع شود.

اين موضوعي است که هواداران تراکتور در روزهاي اخير با ثبت کمپيني در خبرگزاري فارس خواستار توجه مسشئولان به اين امر شدند.

حبيب ستودهنژاد مديرکل ورزش و جوانان استان با تأييد اينکه استاندار آذربايجانشرقي خواستار حل هر چه سريعتر مشکل چمن ورزشگاه يادگار امام شدند، اظهار داشت: اولويت امروز در بحث بازسازي ورزشگاه يادگار، تعويض چمن ورزشگاه بوده و در اين راستا اقدامات لازم از سوي اداره ورزش و جوانان آغاز شده است.

ستودهنژاد افزود: در همين راستا، يکي از شرکت‌‌هاي داخلي با شرکتي از ترکيه که در زمينه چمنهاي رولي فعاليت ميکند وارد رايزني شده که ظرف چند روز آينده، اين موضوع تعيين تکليف ميشود.

وي تاکيد کرد: کاشت چمن در اين استاديوم به دليل انجام بازيهاي تراکتور در آن همچنين زمانبر بودن کشت چمن، منتفي است از اين رو بهترين گزينه، وارد کردن چمن رولي متناسب با آب و هواي تبريز است.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.