اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش:

پیشرفت های پدافند هوایی ایران شتابنده و جهشی است

فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: پيشرفت ها و توسعه اين نيروي تخصصي در سال هاي گذشته بسيار شتابنده و جهشي بوده است.

پیشرفت های پدافند هوایی ایران شتابنده و جهشی است

امير سرتيپ عليرضا صباحيفرد در بازديد از منطقه پدافند هوايي شمال غرب کشور، اظهار کرد: نيروي پدافند هوايي ارتش در حوزههاي تخصصي به ويژه در زمينه توليد و ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهاي بسيار مهم و گران سنگي داشته که براي دوستان مايه مباهات و براي دشمنان باعث نگراني است.

وي با بيان اينکه پدافند هوايي در پيشاني دفاعي کشور قرار دارد، يادآور شد: اين نيروي الهي با دارا بودن انواع سامانه هاي پدافندي قابليت واکنش به موقع و لحظه اي در برابر هرگونه تهديدات احتمالي را دارد.

امير صباحي فرد لازمه برقراري امنيت را برخورداري از نيروي انساني آموزش ديده دانست و ادامه داد: اقتدار و بالندگي هر سازماني به نحوه آموزش هاي آن سازمان وابسته است، بنابراين همه فرماندهان بايد در کنار انجام وظايف محوله، نگرش به آموزش را به عنوان اولويت اول خود قرار دهند، چون اين موضوع موجب موفقيت ما در عرصه اجراي مأموريت ها است.

وي با اشاره به اينکه پدافند هوايي از نيروهاي موفق و گمنام در سطح نيروهاي مسلح تشکيل شده است، افزود: پدافند هوايي جلوه اي از قدرتمندي ايران اسلامي است که توانسته است در سايه خودباوري و اعتماد به نفس به پيشرفت هاي مهم دست پيدا کند که امروز ايران و ايراني به آن افتخار مي کنند.

امير صباحي فرد نقش خانواده در ارتش و حفظ و ارتقاي توان رزمي نيروها را بسيار مهم و محوري برشمرد و گفت: موفقيتهاي نيروهاي مسلح در عرصههاي مختلف، مرهون خانوادههاي اين عزيزان است که با همراهي و همدلي هميشگي خود، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصههاي مختلف ميشوند.

به گزارش ايرنا، فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز / يکشنبه/ با حضور در منطقه شمال غرب کشور، ضمن بازديد از قسمتهاي مختلف گروه پدافند هوايي شهيد سيدنجيب، سايتها و مواضع راداري و موشکي اروميه، ميزان آمادگي رزمي و توان عملياتي اين يگان ها را مورد ارزيابي قرار داد.

پدافند هوايي مستقر در تبريز منطقه شمال غرب کشور شامل استان هاي آذربايجان شرقي و غربي را مديريت مي کند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.