اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

پيشنهاد سعودي ها به 6 بازيکن بارسا رسيد

از زمستان 2023، ليگ حرفه‌اي عربستان با جذب بازيکنان بزرگ در تلاش است تا خود را مطرح کند. مديرعامل اين ليگ، مايکل امنالو، صراحتا اعلام کرده است که قصد دارد بازيکنان «استثنايي» در اوج آمادگي را براي فصل بعد به خدمت بگيرد.

پيشنهاد سعودي ها به 6 بازيکن بارسا رسيد

به نظر ميرسد تهديد عربستان سعودي در اطراف ستارهها همچنان روشن و جدي است. در حرکتي که تابستان گذشته به عنوان جنبشي شروع شد تا بازيکنان با تجربه را به خود جلب کند و استراتژي موفقي نيز نشان داد، حالا توجه آنها به سمت همه نوع فوتباليستي جلب شده است. از ستارههاي جوان گرفته تا امثال کوين دي بروينه سي و چند ساله.

امروز موندودپورتيوو نوشت که 6 بازيکن بارسلونا براي تابستان پيشنهادت خوب و وسوسه کنندهاي از تيمهاي عربستاني دريافت کردهاند. برخي از اين انتقالها ميتواند باعث نجات اقتصادي بارسا شود که شديدا به پول تا 30 ژوئن نياز دارد.

اين نشريه نزديک به باشگاه کاتالان نوشته است که ژول کنده، رافينيا، روبرت لواندوفسکي، ژوائو فليکس، مارک آندره تراشتگن و کلمنت لنگله از عربستان پيشنهاد دارند ولي هنوز موضع نهايي آنها مشخص نيست. در اين بين بارسا از جدايي کنده، رافينيا و لنگله استقبال ميکند ولي لوا و تراشتگن مهرههاي تعيين کننده در ايدههاي هانسي فليک هستند. وضعيت فليکس نيز نامشخص است و بايد ديد بارسا براي دائمي کردن قرارداد او اقدام خواهد کرد يا خير.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.