اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح :

پرچم آزادي قدس با شهادت فرماندهان بر زمين نمي‌ماند

سرلشکر محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در پي شهادت سردار سرتيپ پاسدار عباس نيلفروشان مستشار عالي نظامي جمهوري اسلامي ايران در لبنان پيامي صادر کرد.

پرچم آزادي قدس با شهادت فرماندهان بر زمين نمي‌ماند

متن پيام بدين شرح است:

بسمالله الرحمن الرحيم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَي نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت پرافتخار سردار عاليقدر و دانشمند سپاه اسلام «سرتيپ پاسدار عباس نيلفروشان» مستشار عالي نظامي جمهوري اسلامي ايران در لبنان، که همراه رهبر مقتدر مقاومت، دبيرکل مجاهد حزبالله «حجتالاسلاموالمسلمين شهيد سيد حسن نصرالله «و به دست پليد جنايتکاران صهيونيست به فيض والاي شهادت نائل شد را به مقام معظم رهبري و فرمانده کل قوا(مدظلهالعالي)، خانواده معظم شهيد و آحاد همرزمان ايشان در جبهه مقاومت اسلامي بهويژه نهاد مقدس «سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» تبريک و تسليت عرض مينمايم.

نقشآفرينيهاي مؤثر و راهگشاي شهيد نيلفروشان براي هميشه ماندگار و ياري بخش ادامهدهندگان راهش در نيروهاي مسلح و مدافعان امنيت کشور خواهد بود. او عمر بابرکت خود را در مجاهدت و فداکاري در عرصههاي مختلف انقلاب و نظام اسلامي سپري کرد و پس از شهادت شهيد والامقام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدي ميراثدار او در سنگر مستشاري نظامي جبهه مقاومت اسلامي شد و در اين ميدان سترگ هم خوش درخشيد.

بيشک پرچمي که شهداي قدس براي رهايي فلسطين و ملتهاي مسلمان از سلطه استکبار جهاني و صهيونيسم خبيث بينالملل به اهتزاز درآوردهاند با شهادت مجاهدان و فرماندهان مقاومت بر زمين نخواهد ماند، بلکه برافراشتهتر از قبل کانون آگاهي، بيداري و تقويت روح استکبارستيزي و اقتدار روزافزون سازمان عظيم مقاومت اسلامي خواهد شد.

سلام و رحمت خداوند و اولياي طاهرينش بر اين شهيد عاليقدر و ديگر شهيدان اين حادثه، و لعنت و نفرين بر سردمداران رژيم ظالم و متجاوز صهيوني و حاميان پليد و تبهکار آن باد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.