اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

وزير ورزش و جوانان:

4500 پروژه نيمه‌تمام ورزشي را به سرانجام مي‌رسانيم

وزير ورزش و جوانان گفت: درخصوص پروژه‌هاي نيمه‌تمام ورزشي گفت: ما 4500 پروژه نيمه‌تمام داريم و تلاش مي‌کنيم اين پروژه‌ها را به سرانجام برسانيم. سابقه کار من مسائل عمراني است و چيزي که از من انتظار است، اين است که بتوانيم در حوزه عمراني سر و ساماني دهيم.

4500 پروژه نيمه‌تمام ورزشي را به سرانجام مي‌رسانيم

دنيامالي در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر تبريز در بيت امام جمعه تبريز، ضمن گراميداشت ياد شهداي خدمت اظهار کرد: يادي کنم از شهداي خدمت و عزيزاني که در کنار شهيد جمهور بودند. واقعا ضايعه بزرگي بود و من به ايشان ارادت داشتم. امروز ششمين روز هفته تربيتبدني و ورزش است و با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر جدي بودن ورزش، ميتوانيم خيلي از اوقات جوانان را با ورزش پر کنيم و با توسعه ورزش از خيلي از هزينههاي ديگر جلوگيري کنيم.

وي افزود: ما در بحث ورزش قهرماني، باور داريم که اين مساله با عزت ملي ما گره خورده است. ما نگاه بلندمدتي براي اين مساله داريم و المپيک 2028 لسآنجلس و المپيک 2032 استراليا فرصتهاي قابل توجهي براي ما خواهد بود.

دنيامالي درخصوص پروژههاي نيمهتمام ورزشي گفت: ما 4500 پروژه نيمهتمام داريم و تلاش ميکنيم اين پروژهها را به سرانجام برسانيم. سابقه کار من، مسائل عمراني است و چيزي که از من انتظار است، اين است که بتوانيم در حوزه عمراني سر و ساماني دهيم. استان آذربايجان شرقي به خاطر شرايطي که دارند، در راستاي يک رقابت سازنده هستند و ما هم از رقابت سازنده حمايت ميکنيم تا مثل گذشته تيمهاي فوتبال تراکتور و ماشينسازي بتوانند اين رقابت را شکل دهند. اين اتفاق درحالي است که در گذشته وقتي اين دو تيم حضور داشتند، بازيکنان مليپوش قابل توجهي از تبريز در تيم ملي بودند.

دنيامالي با اشاره به پايين بودن سرانه ورزش استان آذربايجانشرقي تصريح کرد: در حال حاضر سرانه ورزش استان آذربايجانشرقي پايين است. همانطور که مشخص است، جمعيت استانهاي شمالي و شمال غربي رو به افزايش است و ما بايد نسبت به آذربايجان شرقي توجه ويژهاي داشته باشيم و در بحث اماکن ورزشي، يک هماهنگي با وزير کشور صورت گرفت تا ما فضاهاي ورزشي را بروز کنيم. ما 98 هزار مکان ورزشي داريم که متعلق به دستگاههاي مختلف است و هدف ما اين است که اين اماکن ورزشي با قيمت ارزان در دست مردم قرار بگيرد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.