اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

واکنش «کريم باقري» به شايعه زندگي در آمريکا

کريم باقري بعد از اينکه سرانجام پيشنهادي از پرسپوليس براي تمديد قراردادش نگرفت، حالا از فوتبال کناره گرفته تا دوره طولاني و مستمر حضورش روي نيمکت سرخپوشان که از زمان برانکو ايوانکوويچ آغاز شد، به پايان برسد.

واکنش «کريم باقري» به شايعه زندگي در آمريکا

باقري در گفتگوي جديدي که داشته در مورد شايعات پيرامون خود از جمله اقامت در آمريکا نيز صحبت کرده و همچنين گفته که ادامه کار در پرسپوليس دست او نبوده است.

مربي باسابقه سرخپوشان و کاپيتان پيشين اين تيم در پاسخ به سوالات راجع به وضعيت اين تيم و به خصوص خط حمله نيز نظرات منحصربفردي را ارائه کرده است.

باخت بدي بود اما پرسپوليس نااميد نميشود

او درباره بازي النصر به ايران ورزشي گفت: به نظرم بازي، بازي خوبي نبود و فکر ميکنم به خاطر شرايط و حواشي که به دليل ورود رونالدو و بقيه موارد از جمله زمين بد و کيفيت سکوها و نبود تماشاگر وجود داشت موجب شد تا بازي به لحاظ فني شرايط خوبي نداشته باشد و متأسفانه پرسپوليس هم تحت تأثير اين موارد باخت بدي را متحمل شود اما نبايد نااميد شد.

وي افزود: ما بايد اين را در نظر بگيريم که بازي با النصر اولين و آخرين بازي پرسپوليس نبوده و نخواهد بود و بالاخره براي هر تيمي پيش ميآيد که در يک بازي بازنده باشد. از اين دست شکستها را پرسپوليس قبلاً هم تجربه کرده است اما در اين بين نکته مهم اين است که روي نقاط ضعفشان کار کنند و اشکالاتشان را برطرف کنند البته مسائلي هم در باخت پرسپوليس واقعاً تأثيرگذار بود.

مربي سابق پرسپوليس در خصوص علت باخت اين تيم توضيح داد: من فکر ميکنم تعطيلي ليگ به ضرر پرسپوليس شد چون در همين عربستان شاهديم که تيمهايش هر سه روز يکبار بازي ميکنند و خيلي آماده به مصاف بازي مقابل نماينده اول کشور ما يعني پرسپوليس آمدند اما ما ليگمان را بيجهت تعطيل کرديم که اين مسئله گريبانگير ما شد و به نظرم خيلي به ما لطمه زد.

 

مطمئن باشيد باخت النصر جبران ميشود

کاپيتان پيشين قرمزها با توضيح مشکلات اين تيم گفت: اخراج زودهنگام خيلي به ضرر پرسپوليس شد مضاف بر اينکه ترابي هم خيلي زود مصدوم شد و مجبور به ترک زمين شد که خيلي به پرسپوليس لطمه زد. هر چند تيم النصر هم خيلي موقعيت جدي نداشت و شايد ضربه سر رونالدو و يک موقعيت ديگر بود. آنها هم فرصت چندان زيادي نداشتند اما من به پرسپوليس اميدوارم و معتقدم ميتواند در بازي بعدي جبران کند.

باقري با اشاره به تصميمات جديد سازمان ليگ در تقويم مسابقات نظر خود را به اين شکل ابراز کرد: من معتقدم برنامهريزي فدراسيون و سازمان ليگ به گونهاي است که واقعاً به تيم لطمه ميزند، اين برنامهريزي واقعاً به تيمهاي ما خصوصا تيمهايي مانند پرسپوليس که درگير ليگ قهرمانان هستند خيلي ضربه ميزند. در کشورهاي ديگر ما برنامهريزي مرتبي را شاهد هستيم در حالي که در فوتبال ما اصلاً معلوم نيست چه تيمي بازي ميکند و چه تيمي بازي نميکند که در همه اين مسائل هم عدم برنامهريزي دخيل بوده و به خوبي مشهود است.

 

پرسپوليس ميتواند الدحيل را شکست دهد

او در پاسخ به اين سوال که آيا حضور تماشاگران ميتوانست نتيجه را تغيير دهد؟ گفت: حضور تماشاگر خيلي مهم است، اخراج سرلک هم تأثيرگذار بود اما باز هم معلوم نبود که اگر اين مسائل هم وجود داشت واقعاً چه نتيجهاي رقم ميخورد چون فوتبال بازي است که در آن اتفاقات زيادي رقم ميخورد و اصلاً هيچکس نميتواند آن را دقيقاً پيشبيني کند.

آقا کريم در مورد بازي با الدحيل نيز عنوان کرد: بازي با الدحيل براي سرخپوشان خيلي اهميت دارد به همين دليل بازيکنان بايد همه تلاششان را انجام دهند که موفق شوند. به نظرم پرسپوليس توان نتيجهگيري مقابل الدحيل را دارد اما در اين بين خيلي مهم است که هواداران از پرسپوليس حمايت کنند و کماکان پشت تيمشان باشند.

 

بولت پرسپوليساستقبال مردم از رونالدو هيچ مشکلي نداشت

باقري درباره موضوع ترند اين روزهاي فوتبال ايران (استقبال از رونالدو) توضيح داد: در همه دنيا استقبال از چهرههاي بزرگ به شکل باشکوهي انجام ميشود و معمولاً شاهديم که عده زيادي براي استقبال آنها به محل اقامتشان ميروند. در اينکه رونالدو هم يکي از بهترينهاي دنيا بوده و هست هيچ شکي وجود ندارد از اين رو در همه جاي دنيا هم اين اتفاق ميافتد و اين هيچ ايرادي را متوجه استقبالکنندگان از رونالدو نميسازد اما به نظرم اگر مسئولان هتل طوري برنامهريزي ميکردند که هواداران ميتوانستند رونالدو را ببينند قطعاً بهتر بود اما گفتم در مجموع استقبال گسترده از رونالدو هيچ اشکالي نداشت.

 

حضورم در پرسپوليس، دست خودم نبود

دستيار پيشين يحيي درباره مشکلات خط حمله پرسپوليس گفت: بايد يک مهاجم خوب ميآوردند و در زمانش به اين مهم ميپرداختند. به هر حال در اين خصوص من نميتوانم صحبتي داشته باشم چون همه چيز به تصميم مديريت و سرمربي تيم بستگي دارد.

وي در پاسخ به سوال در خصوص پايان کارش با پرسپوليس نيز به چند جمله کوتاه بسنده کرد: ادامه همکاري و حضورم در پرسپوليس که دست من نبود. اين مسأله دست من نيست و به هر شکل ادامه همکاريام در پرسپوليس ميسر نشد.

 

بولت پرسپوليسحضور در آمريکا فقط شايعه است

کريم باقري درباره شايعه حضور در آمريکا براي ادامه زندگي گفت: اينها مسائل حاشيهاي هستند و فقط شايعه هستند. من هم در ايران زندگي ميکنم و به هيچ وجه قصد ترک ايران و زندگي در کشور امريکا را ندارم.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.