اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي تبريز از پلمب هشت مرکز مداخله گر درمان غيرمجاز و غيرقانوني در 2 ماه گذشته در آذربايجان شرقي خبر داد.

هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تبريز، اصغر جعفري روحي روز يکشنبه ، اظهار کرد: در مدت ياد شده فعاليت سه مطب دندانپزشکي غيرمجاز، يک مطب پزشکي به علت عدم حضور پزشک و به کارگيري افراد فاقد صلاحيت و چهار موسسه پوست، مو و زيبايي به دليل دخالت در امر دندانپزشکي، درماني و پزشکي در سطح شهر تبريز تعطيل شدند.

وي افزود: اين تعداد مراکز غيرمجاز درماني با پيگيري و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي، همکاري دادستاني عمومي و انقلاب اسلامي مرکز استان، پليس اماکن و پس از حصول اطمينان از صحت موضوع از طريق پايش عملکردي و حضور در مکان مذکور و بررسي هاي لازم و محرز شدن غيرقانوني و غير مجاز بودن مراکز پلمب شدند.

جعفري روحي يادآور شد: مدارک اين مراکز درماني غيرقانوني پس از مراحل قانوني و پملب شدن، به مقام قضايي و همچنين دفتر حقوقي دانشگاه علوم پزشکي تبريز ارائه شد.

وي با بيان اينکه يکي از وظايف حوزه معاونت درمان دانشگاه ها علوم پزشکي حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي تبريز مصمم به برخورد جدي با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درماني است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جعفري روحي از مردم آذربايجان شرقي درخواست کرد ضمن خودداري از مراجعه به واحدها و موسسه هاي غيرمجاز درماني، هرگونه تخلف يا دخالت غيرمجاز افراد فاقد صلاحيت در امر درمان را از طريق سامانه 190 اطلاع دهند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.