اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

معاون حقوقي و امور مجلس وزير آموزش و پرورش:

هدف آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشي است

معاون حقوقي و امور مجلس وزير آموزش و پرورش گفت: هدف اصلي اين مجموعه تلاش براي تحقق عدالت آموزشي و ايجاد فرصت هاي برابر براي همه افراد جامعه هدف است.

هدف آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشي است

به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، قاسم احمدي لاشکي در بازديد از تعدادي از مدارس شهر تبريز و بررسي ميزان آمادگي مدارس جهت بازگشايي سال تحصيلي جديد، با تاکيد بر لزوم تقويت مدارس دولتي در کشور، ادامه داد: وزير آموزش و پرورش تقويت مدارس دولتي و داشتن رقابت در اين مورد را مورد تاکيد قرار داد.

وي اظهار کرد: تاکيدات مقام رهبري و رياست جمهوري مبني بر داشتن فرصت آموزشي برابر بايد سرلوحه همه فعاليت ها قرار بگيرد.

وي با بررسي روند صدور ابلاغ معلمان، کلاسبندي، مصوبات شوراي معلمان و توزيع کتب درسي، از عوامل آموزشي، اجرايي و اداري آموزش و پرورش آذربايجان شرقي قدرداني کرد و اقدامات انجام شده در اين مدارس را قابل تحسين خواند.

احمدي لاشکي با اشاره به نقش مدارس در ايجاد آرامش در کشور، يادآور شد: در صورت مرتب بودن و حاکم بودن نظم بر مدارس، آرامش را به کشور هديه کردهايم، چون مدارس در حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي نقشآفرين هستند.

وي با قدرداني از مديران و عوامل اجرايي مدارس به خاطر تلاش شبانهروزي و بيوقفه در راستاي تحقق برنامه هاي پروژه مهر، گفت: همکاران در تمام رده ها انرژي و وقت خود را براي داشتن مدرسه منظم به کار گرفتهاند.

معاون امور حقوقي و مجلس وزير آموزش و پرورش بر لزوم برپايي جدي نماز جماعت در مدارس تاکيد و اظهار کرد: برپايي نماز نبايد جنبه تشريفاتي داشته باشد، چون اقامه نماز در مدارس بسيار تاثيرگذار است و سبب تقويت اعتقاد فرد به معاد ميشود.

احمدي لاشکي با بيان اينکه معلمان بايد الگو باشند و تنها عالم بودن کافي نيست، افزود: توانايي انتقال علم و دانش، مهارت بسيار مهمي در تدريس به شمار ميآيد، اما بايد از نظر اخلاق و معنويت نيز معلمان الگوهاي اصلي دانش آموزان باشند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.