اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

نقشه نافرجام دختر جوان براي اخاذي از پدرش

دختر جوان براي راضي کردن خانواده‌اش به ازدواج او و پسر مورد علاقه‌اش نقشه آدم‌ربايي و اخاذي دو ميليارد توماني از خانواده خود را طراحي و اجرا کرد.

13:20
نقشه نافرجام دختر جوان براي اخاذي از پدرش

به گزارش«ايران»، چند روز قبل مرد ميانسالي به پليس مراجعه کرد و از ربوده شدن دخترش خبر داد: شيلا از ديروز ناپديد شده است، ابتدا فکر کرديم به خاطر اختلافاتي که با ما دارد از خانه قهر و تلفنش را خاموش کرده، اما وقتي شب به خانه نيامد نگرانيهايمان بيشتر شد. تا اينکه صبح امروز از تلفن همراهش پيامي آمد که او را ربودهاند و براي آزادياش معادل دو ميليارد تومان دلار بايد به آدمربا بدهيم.

با شکايت مرد ميانسال، تحقيقات آغاز و آموزشهاي لازم به او داده شد و سپس وي با آدمربا قرار ملاقات گذاشت. اما کسي در محل قرار حاضر نشد، براي دومين بار اين ماجرا تکرار شد اما باز هم کسي سر قرار نيامد از سويي تيم تحقيق در بررسيها دريافت که دختر 22 ساله با خانوادهاش به خاطر مخالفت آنها با ازدواج او و خواستگارش اختلاف داشته است. آنطور که در تحقيقات بهدست آمد، شيلا با پسر جواني به نام ميلاد آشنا شده اما وقتي وي براي خواستگاري به خانه آنها رفته بود، خانواده شيلا از آنجايي که وضعيت مالي پسر جوان همتراز با خانواده شيلا نبود، پاسخ منفي داده بودند که همين موضوع باعث شده بود بين دختر دانشجو و خانوادهاش اختلاف بهوجود بيايد.

با مشخص شدن اين موضوع، تحقيقات روي پسر جوان متمرکز شد و با شناسايي خانه ميلاد، زماني که کارآگاهان راهي خانه او شدند، شيلا را در خانه او پيدا کردند. بدين ترتيب مشخص شد دختر جوان سناريوي آدمربايي دروغين را طراحي کرده تا از خانوادهاش اخاذي کند.

شيلا که دستش رو شده بود در تحقيقات گفت: من به ميلاد علاقه داشتم اما زماني که به خواستگاريام آمد پدرم به او گفت دخترم در پر قو بزرگ شده و هميشه بهترين زندگي را داشته، تو چطور ميخواهي با اين وضع ماليات زندگي او را تأمين کني؟ حداقل بايد يک ماشين مدل بالاي شاسي بلند داشته باشي که جلوي مردم بتوانم سرم را بلند کنم.

او ادامه داد: من که ميخواستم با ميلاد زندگي کنم، تصميم گرفتم نقشهاي بکشم تا از پدرم پولي بگيرم و به ميلاد بدهم و او بتواند يک خودروي شاسي بلند بخرد و پدرم را راضي به ازدواج کند. حتي با خانوادهام چند باري قرار گذاشتم اما از طريق يکي از دوستانم متوجه شدم که آنها به پليس خبر دادهاند و به ميلاد گفتم سر قرار نرود.

به دنبال اظهارات دختر جوان، تحقيقات به دستور بازپرس جنايي پايتخت ادامه دارد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.