اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

ميزباني تيم‌هاي ايراني در خارج از کشور تا آذر تمديد مي‌شود

کنفدراسيون فوتبال آسيا حدود 2 هفته قبل با ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه‌هاي استقلال و تراکتور اعلام کرد بايد بدليل شرايط خاص پروازي کشور از حريفان آسيايي در خارج از کشور ميزباني کنند.

ميزباني تيم‌هاي ايراني در خارج از کشور تا آذر تمديد مي‌شود

پس از برگزاري بازي تيم ملي مقابل قطر، باشگاه استقلال هم ورزشگاه راشد دوبي را به عنوان ميزبان بازي با النصر عربستان انتخاب کرد و تراکتور نيز در توافق با باشگاه روشن تاجيکستان تصميم گرفت محل بازي رفت و برگشت با اين تيم را تغيير بدهد.

به تازگي نيز کنفدراسيون به باشگاه پرسپوليس اعلام کرده بايد ديدار با الغرافه قطر در هفته چهارم ليگ نخبگان را در خارج از ايران ميزباني کند. اين مسابقه 14 آبان برگزار خواهد شد.با اين تفاسير به احتمال فراوان ميزباني تيمهاي ايراني در خارج از کشور مقابل حريفان قارهاي تا آذر ماه تمديد ميشود.

به اين ترتيب سپاهان هم بايد 15 آبان از شارجه امارات خارج از کشور ميزباني کند.همچنين تراکتور نيز بايد بازي برگشت با روشن تاجيکستان را در شهري به جز تبريز برگزار کرده و توافقات قبلي با حريف به هم ميخورد.

نکته قابل توجه اين است که تيم ملي ايران در فيفادي آتي و 2 بازي مقابل کره شمالي و قرقيزستان ميهمان است و از اين لحاظ مشکلي حس نميکند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.