اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

رئيس هيأت مديره باشگاه تراکتور :

من به عنوان عالي‌ترين مقام مديريتي باشگاه به کميته اخلاق مي‌روم

رئيس هيأت مديره باشگاه تراکتور گفت: اظهارات آقاي زنوزي حرف دل تمامي هواداران است و من به عنوان عالي‌ترين مقام مديريتي باشگاه به کميته اخلاق مي‌روم.

من به عنوان عالي‌ترين مقام مديريتي باشگاه به کميته اخلاق مي‌روم

عباس الياسي در جمع خبرنگاران، در واکنش به مصاحبه صريح زنوزي در خصوص مسائل پيرامون تيم، اظهار داشت: اظهارات ايشان بسيار سنجيده و به حق بود. هيأت مديره باشگاه نيز بر اين اعتقاد است که رأي اين پرونده به دليل جوسازيهاي صورت گرفته، اين چنين صادر شده است. چون فسخ بازيکن برابر با يک محاسبات مالي بوده و لذا مشمول محروميت نميشود؛ از طرفي فرآيند بررسي پرونده بايد براساس قوانين جاري فدراسيون فوتبال باشد و ارکان اصلح در خصوص اين موضوع اظهار نظر کنند، نه اينکه قبل از آن، مجريان و کارشناسان برنامههاي صدا و سيما با گمانهزني و ايجاد شائبه عليه باشگاه تراکتور جوسازي کنند.

 همين رفتارها باعث ايجاد تفرقه شده و موضوع رنگي بودن و علاقه مجريان رسانه ملي به دو تيم پايتخت را علني کرده است.

الياسي با انتقاد از اظهارات تعدادي از مجريان رسانه ملي و مطالب منتشر شده در برخي از رسانهها، گفت: متأسفانه دوستان حاضر در صدا و سيما و برخي از رسانهها کاسه داغتر از آش شدهاند و حتي بيشتر از شاکي پرونده، با مطرح کردن موضوعاتي نظير دخالت رييس دولت، عليه تراکتور جوسازي ميکنند. اين ديدگاه رنگي دوستان رسانهاي مصداق ناعدالتي و ظلم در حق تيمهاي شهرستاني و حتي منافع تيم ملي و نقض اصول و قواعد حرفهاي و اخلاقي رسانه است.

رئيس هيأت مديره باشگاه تراکتور در رابطه با شائبههاي دخالت برخي از اعضاي دولت در راستاي جانبداري از باشگاه تراکتور، بيان کرد: باشگاه تراکتور پس از واگذاري به بخش خصوصي از هيچ فرد يا نهاد دولتي و غيره درخواست کمک نکرده و يک پرونده ورزشي ارزش آن را ندارد که وقت دولتمردان را بگيريم. چرا که در شأن آنها نيست که به يک موضوع ساده فوتبالي ورود کنند.

وي ادامه داد: اين تفاوت ديدگاههاست؛ برخيها در گذشته به خاطر بخشش يک ميليون دلار، از رئيس جمهور وقت کشورمان هزينه کردند، ولي ما با شما فرق داريم. ارزش و شأن دولتمردان ما ميلياردها دلار ميارزد.

الياسي در ادامه اظهاراتش بيان داشت: متأسفانه برخيها طي روزهاي گذشته موضوعاتي همچون تجزيه طلبي و پانترکيسم را در فضاي رسانهاي مطرح کردهاند که اين وصلهها به هيچ وجه به مجموعه ما و آقاي زنوزي، مديران و هواداران تراکتور نميچسبد. سالها در لباس رزمندگي از ايران اسلامي دفاع کردهايم و بعد از جنگ نيز در سنگرهاي ديگر براي حفظ امنيت، تماميت ارضي و اتحاد مردم تلاش کردهايم.

الياسي با بيان اينکه مردمان آذربايجان طلايهدار عشق به ميهن هستند، ادامه داد: وحدت و اتحادي که در خطه آذربايجان و هواداران تراکتور وجود دارد؛ نماد وفاق ملي است و تجزيه طلب کساني هستند که با بهرهگيري از  تريبوني که با بيتالمال ارتزاق ميکند، عليه تراکتور و هوادارانش حاشيه و جوسازي ميکنند.

احضار آقاي زنوزي به کميته اخلاق گفت: ارکان فدراسيون فوتبال و آقايان مدعي به جاي آنکه به خودشان بيايند، متأسفانه همان روند سابق را ادامه ميدهند. آقاي زنوزي 26 سال است بار فوتبال ايران را به دوش کشيده و علاوه بر باشگاهداري در وضعيت حساس فوتبال کشورمان، حمايتهاي زيادي در دورههاي مختلف از تيمهاي ملي داشته است. در همين راستا به جاي اين کارهاي خارج از عرف و بيمورد، بايد از زحمات ايشان تقدير و به سخنانش عميقتر توجه کرد.

وي خاطرنشان کرد: همه ما براي سربلندي و بالندگي فوتبال کشورمان و ايجاد شور و نشاط اجتماعي کار ميکنيم و بار ديگر تأکيد ميکنم، اظهارات آقاي زنوزي بهعنوان فعال ورزشي و دلسوز، حرف دل تمامي هواداران تراکتور است و هيأت مديره باشگاه در راستاي مسئوليتي که دارد، پيگير موضوع است و اگر قرار باشد کسي به خاطر حرفهاي به حق آقاي زنوزي در کميته اخلاق حضور يابد، من به عنوان عاليترين مقام مديريتي باشگاه به کميته اخلاق ميروم تا از حق تراکتور دفاع کنم.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.