اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

مرگ دختر 15 ساله در پي سقط جنين غيرقانوني

دختر جوان به علت بارداري از طريق رابطه نامشروع، قرص هاي غيرمجاز سقط جنين مصرف کرده بود که باعث به کما رفتن اين دختر شد.

مرگ دختر 15 ساله در پي سقط جنين غيرقانوني

به گزارش رکنا، رسيدگي به اين پرونده از اوايل مهرماه با مرگ مشکوک دختر 15 ساله در يکي از بيمارستان هاي کرج شروع شد تحقيقات نشان ميداد دختر نوجوان دراثر مصرف داروهاي غير مجاز سقط جنين دچار حمله سيستم ايمني و عفونت شديد و در نهايت مرگ مغزي شده است که با پيگيري هاي انجام شده از سوي کارآگاهان مشخص شد دختر جوان در ارتباط نامتعارف با يک پسر جوان که او را فريب  داده بود باردار شده و براي رهايي از جنيني که در رحمش بود پسر جوان او را نزد فردي ميبرد تا سقط جنين انجام شود اما همه چيز به همين راحتي انجام نشد چرا که سميرا در اثر مصرف داروهاي غير مجاز دچار عفونت شديد شد و به کما رفت و چند رو بعد نيز دختر نوجوان جان باخت.

دختر 140 کيلويي قرباني زيبايي اندام شد

 

کارکنان انتظامات يکي از مراکز درماني تهران از طريق تماس تلفني با قاضي محمدجواد شفيعي؛ بازپرس ويژه قتل عمد شعبه پنجم دادسراي امور جنايي، مرگ مشکوک دختر جواني را روي تخت بخش جراحي گزارش کردند.

با اعلام اين خبر، تحقيقات با دستور بازپرس جنايي آغاز شد. تيم تحقيق در سردخانه با جسد دختري 22 ساله و حدوداً 140 کيلويي مواجه شد که به دلايل نامشخصي فوت کرده بود.

تحقيقات اوليه نشان ميداد که اين دختر جوان، دانشجوي رشته مهندسي، براي جراحي اسليو معده به مرکز درماني مراجعه کرده بود، اما در حين عمل جراحي به دلايلي نامشخص جان خود را از دست داده است. پس از اين حادثه، خانواده متوفي شکايتي تحت عنوان قصور پزشکي عليه کادر درمان مطرح کردند. با دستور قاضي شفيعي از شعبه پنجم دادسراي امور جنايي، جسد دختر جوان براي معاينات دقيقتر به پزشکي قانوني منتقل شد و پرونده براي رسيدگي قضايي به دادسراي ناحيه 26 «جرائم پزشکي» ارجاع شد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.