اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

محروميت سنگين در انتظار «بيرانوند»

کارشناس حقوقي ورزش گفت: پرونده شکايت پرسپوليس از بيرانوند دو رو دارد يا دروازه بان سابق اين تيم تبرئه خواهد شد يا محروميتي 4 تا 6 ماهه با غرامتي ميلياردي برايش در نظر مي گيرند.

محروميت سنگين در انتظار «بيرانوند»

رسول باختر در مورد وضعيت شکايت پرسپوليس از بيرانوند و امضا قرارداد اين بازيکن با تراکتور تبريز اظهار داشت: يکي از نکات کليدي ماجرا اين است که در توافق نامه دو طرف که قيد شده بازي آخر فصل منظور کدام مسابقه است. اين سوال من هم هست اما اطلاعات زيادي در موردش نديدم! آيا منظور آخرين مسابقه فصل پرسپوليس بوده يا مسابقه فينال جام حذفي بين دو تيم سپاهان و مس رفسنجان که ارتباطي به اين دو تيم نداشته است را بايد لحاظ کنيم.

 وي افزود: اگر بيرانوند در اين پرونده محکوم شود محروميتي 4 تا 6 ماهه گريبانگير او خواهد شد ضمن اينکه اين دروازه بان بايد غرامتي ميلياردي هم به پرسپوليس پرداخت کند. ميزان اين غرامت دستمزد فصل 1404-1403 بيرانوند با پرسپوليس است که ظاهرا رقمي در حدود 19 ميليارد تومان است. باشگاه تراکتور هم بايد از خودش دفاع کند که دروازه بان پرسپوليس را اغوا نکرده و بعد از فسخ قرارداد و استعلام هاي لازم با اين بازيکن قرارداد امضا کرده است.

اين کارشناس حقوقي ورزش با اشاره به موردي مشابه در پرونده يک ملي پوش لژيونر گفت: ماجراي اين پرونده شبيه پرونده سامان قدوس است که او با يک باشگاه خارجي قرارداد امضا کرده بود و با استفاده از وکلاي قدرتمند توانست بدون پرداخت غرامت، پرونده را مختومه کند. بيرانوند هم اگر برنده اين پرونده شود فصل آينده مي تواند براي تراکتور بازي کند و تبرئه مي شود اما ممکن است پرسپوليس پرونده را به کميته استنياف يا دادگاه عالي ورزش بکشاند.

باختر درمورد اينکه در صورت صدور راي دادگاه CAS به سود پرسپوليس چه پيش خواهد آمد گفت: قطعا اين روند زمان بر است و پرونده مسيري طولاني را طي مي کند اما در صورت برنده شدن پرسپوليس، بيرانوند مجبور است که هم به پرسپوليس غرامت بدهد و هم هزينه هاي دادرسي در دادگاه عالي ورزش را بپردازد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.