اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان:

مبارزه با فساد اولويت وزارت ورزش است

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان تأکيد کرد مبارزه با فساد در ورزش اولويت اين وزارتخانه است.

13:24
مبارزه با فساد اولويت وزارت ورزش است

محمدشروين اسبقيان پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون ژيمناستيک گفت: قرار بود 18 مجمع انتخاباتي برگزار شود، فدراسيونهايي که با سرپرستي اداره ميشدند و با رهنمودهاي وزير ورزش و همکاري کميته ملي المپيک 11 مجمع انتخاباتي را برگزار کرديم. انتخابات فدراسيونهاي انجمنهاي رزمي را فردا برگزار خواهيم کرد و به ترتيب انتخابات فدراسيون تنيس و دووميداني نيز دستور کار قرار دارد. بنا داريم تا پايان مردادماه انتخابات را جمع کنيم و فدراسيوني به صورت سرپرستي اداره نشود. اين تصميم يکي از وظايف ماست که الزام داريم فدراسيونها تعيين تکليف شوند و برنامه 4 سالهشان را براي بازيهاي آسيايي و المپيک تدوين کنند.

وي افزود: امروز شاهد برگزاري مجمع خوب و بسيار منظم ژيمناستيک با حضور نمايندگان فدراسيون جهاني، مدير ارشد فدراسيون جهاني و نماينده قانوني اين فدراسيون بوديم. آنها اعلام رضايت کردند و تلاش کرديم مجمع را طوري برگزار کنيم تمام قوانين داخلي و بينالمللي رعايت شود. حتي از نماينده جهاني فدراسيون خواستيم براي شمارش آرا حضور داشته باشند که گفتند به معاون وزير ورزش و نماينده کميته ملي المپيک اعتماد داريم و مشکلي نيست. اين موضوع افتخاري براي ورزش جمهوري اسلامي است.

معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفهاي وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيونهاي انجمن رزمي خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسيونهايي که اعلام کرديم بيترديد برگزار ميشود.

اسبقيان در خصوص بحثهاي فساد بزرگ در فوتبال گفت: بررسيهاي ما نشان ميدهد اين موضوع مربوط به سال 1400 است. مبارزه با فساد در ورزش در اولويت کاري وزارت ورزش قرار گرفته و وزير ورزش در اين خصوص تأکيد ويژه دارند. روز گذشته نيز جلسه خوبي با فدراسيون پزشکي در راستاي مبارزه با فساد و دوپينگ در ورزش داشتيم. تمام تأکيدات ما اين است که ورزش ما عاري از دوپينگ و فساد باشد. مبارزه با فساد در ورزش از دستورات اصلي وزارت ورزش است. در جمهوري اسلامي و انقلاب ما که انقلاب فرهنگي و اسلامي است، سلامت ورزش بايد در اولويت باشد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.