اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

تماس «خداداد» با «قلعه‌نويي»؛

عذرخواهي «عزيزي» از سرمربي تيم ملي

خداداد عزيزي پس از جدايياز تيم ملي سرانجام با امير قلعه‌نويي صحبت کرد.

عذرخواهي «عزيزي» از سرمربي تيم ملي

تيم ملي فوتبال ايران درحالي بهمنظور برپايي اردوي متصل به اعزام به جام ملتهاي آسيا 2023 قطر عازم جزيره کيش شد که در اين اردو خبري از خداداد عزيزي مشاور سرمربي تيم ملي نبوده و به نظر ميرسد بايد کار وي در اين تيم در آستانه رقابتهاي جام ملتهاي آسيا را تمامشده دانست.

نکته قابلتوجه اينکه طي روزهاي گذشته و در پي يک ماجراي جنجالي که شب يلدا و در يک برنامه تلويزيوني به وقوع پيوست، خداداد عزيزي ضمن گلايه از امير قلعهنويي بابت عدم تماس با وي بعد از خداحافظي و استعفايش از همراهي با تيم ملي، نسبت به اين موضوع انتقاداتي را مطرح کرده و بهنوعي اعلام کرد که توقع داشت تا سرمربي تيم ملي فوتبال ايران بعد از اعلام اتمام همکاري خداداد با تيم ملي با وي تماس گرفته و دلايل اين امر را از وي جويا شود.

البته بعدا به مواضع قلعهنويي در اين زمينه اشاره کرديم؛ هرچند گروه رسانهاي تيم ملي در اقدامي مصلحتي اين واکنش سرمربي تيم ملي را تکذيب کرد.

با اين حال شنيده ميشود عزيزي بهتازگي با قلعهنويي در تماسي از وي عذرخواهي کرده و به وي اعلام ميکند منظورش در صحبتهاي مطرحشده آنطور نبوده که عنوان شده است! با اين اتفاق به نظر ميرسد دوباره بين طرفين صلح برقرار شده هرچند عدم واکنش رسمي قلعهنويي به عزيزي خود نشان از آن داشت که سرمربي تيم ملي قصد ندارد به اين مجادله در آستانه جام ملتها ورود کند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.