اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

شکايت عليه AFC و محروميت در کمين رونالدو، بنزما و نيمار از ليگ قهرمانان آسيا

نشريه «گاردين» انگليس خبر داد چندين باشگاه فوتبال آسيا تصميم گرفتند عليه کنفدراسيون فوتبال آسيا و شيخ سلمان رئيس AFC به خاطر باشگاه هاي متمول عربستاني و صدور مجوز غيرقانوني آنها در ليگ قهرمانان آسيا شکايت کنند.

شکايت عليه AFC و محروميت در کمين رونالدو، بنزما و نيمار از ليگ قهرمانان آسيا

در گزارش اين رسانه معتبر اروپايي آمده است که باشگاه هاي فوتبال آسيا به دليل اينکه 3 باشگاه بزرگ عربستان که در اين فصل از ليگ قهرمانان آسيا شرکت مي کنند زيرنظر يک مالک يعني صندوق سرمايه گذاري عربستان هستند.

صندوق سرمايه گذاري عربستان در نقل و انتقالات تابستاني به 4 باشگاه عربستاني يعني الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلي پول هنگفتي را تزريق کرد تا بتوانند بيش از 35 ستاره دنياي فوتبال را به عربستان بکشانند.

تمام اين ريخت و پاش ها نشان ميدهد اين 4 باشگاه که 3 تيم آن در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند زيرنظر يک مالک هستند و اين طبق قوانين فيفا و AFC غيرقابل قبول است و بايد اين 3 باشگاه عربستاني محروم شوند.

الهلال رقيب نساجي است، الاتحاد رقيب سپاهان و النصر رقيب پرسپوليس است. محروميت هر کدام از اين باشگاه ها از ليگ قهرمانان آسيا به نفع نمايندگان ايران است.

به گزارش فارس، کنفدراسيون فوتبال آسيا پيش از اين استقلال و پرسپوليس را از حضور در ليگ قهرمانان آسيا 2022 محروم کرده بود که يکي از دلايل آن مالکيت مشترک اين دو باشگاه زير نظر وزارت ورزش و جوانان ايران بود.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.