رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز بازداشت يکي از مناطق شهرداري تبريز را تاييد کرد.
غلامرضا احمدي در حاشيه جلسه شوراي سهر تبريز در ساختمان عمارت ساعت تبربز با تأييد خبر بازداشت يکي از شهرداران مناطق کلانشهر تبريز اظهار داشت: علت دقيق اين بازداشت هنوز بهطور رسمي اعلام نشده است.
وي افزود: اين شهردار در ابتدا براي پاسخ به برخي پرسشها و ابهامات احضار شده بود که پس از ارائه توضيحات، بازداشت وي صورت گرفت.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.