اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

سفر به آذربايجان‌شرقي چهار درصد افزايش يافت

معاون فني و راه‌هاي روستايي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان‌شرقي گفت: حجم سفر و تردد خودروها به اين استان در چهار ماهه امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته است.

سفر به آذربايجان‌شرقي چهار درصد افزايش يافت

جواد عبدي در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين بازه زماني بيش از هفت ميليون و 710 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگين به داخل استان وارد شده اند.

وي با بيان اينکه در اين مدت بيش از هفت ميليون و 249 هزار دستگاه خودرو نيز به خارج از استان سفر کرده اند، اظهار کرد: حجم سفر و تعداد تردد خودروها به خارج از استان در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغيير چنداني نداشته است.

معاون فني و راههاي روستايي اداره کل راهداري و حمل و نقل جادهاي آذربايجانشرقي گفت: از ابتداي امسال تا اول مرداد ماه بيش از 135ميليون و 990 هزار خودرو در مسيرهاي مختلف استان تردد کرده اند.

عبدي، با اشاره به اينکه اين تعداد تردد خودروها توسط 98 دستگاه ترددشمار آنلاين موجود در جاده هاي مختلف استان ثبت شده است، ادامه داد: تعداد تردد خودروهاي ثبت شده در اين مدت در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چنداني نداشته است.

وي يادآور شد: از کل تردد ثبت شده در جاده هاي مختلف استان، 12 درصد مربوط به وسايل نقليه سنگين و 88 درصد مربوط به وسايل نقليه سبک بوده است.

عبدي، افزود: در اين بازه زماني، مسيرهاي رفت و برگشت کنارگذر جنوبي شهيدکسايي، ايلخچي- تبريز، تبريز- صوفيان، آذرشهر- ايلخچي، تبريز- خواجه و آزادراه تبريز- زنجان از پرترددترين جاده هاي استان بودند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.