اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

سرنوشت آزمون و جهانبخش در اروپا چه مي‌شود؟

دو بازيکن تيم ملي فوتبال ايران که در اروپا فعاليت مي‌کنند، سرنوشت نامشخصي براي فصل آينده در فوتبال اين قاره دارند.

13:23
سرنوشت آزمون و جهانبخش در اروپا چه مي‌شود؟

سردار آزمون و عليرضا جهانبخش دو لژيونر فوتبال ايران در اروپا، وضعيت نامشخصي براي فصل آينده دارند و همين موضوع سوژه رسانه «777score» شده است.

اين رسانه در گزارش خود در مورد آزمون و جهانبخش نوشته است: سردار آزمون و عليرضا جهانبخش دو ستاره فوتبال ايران با نزديک شدن به پايان فصل اروپايي، سرنوشت نامشخصي براي فصل آينده دارند. هر دو بازيکن خود را بر سر دوراهي ميبينند و بلاتکليف هستند.

جهانبخش 30 ساله قرار است از تيم فاينورد جدا شود اما مقصد بعدي او مشخص نيست. با وجود ابراز تمايل خود براي بازي در بوندسليگا، او هنوز باشگاه بعدياش را مشخص نکرده است. از سوي ديگر، آزمون، مهاجم 29 ساله نيز در مورد آينده خود مطمئن نيست که آيا در رم ميماند يا به بايرلورکوزن باز مي گردد و يا تيم جديدي پيدا ميکند.

هر دو بازيکن مصمم به حضور در اروپا با هدف بازي در پنج ليگ معتبر هستند. اگرچه علاقه باشگاههاي ايراني نيز به اين دو بازيکن وجود دارد، اما جذابيت و رقابت فوتبال در اروپا براي آنها مهمتر از حضور در ليگ برتر ايران است.

پنجره نقل و انتقالات تابستاني پيش رو براي اين دو استعداد ايراني بسيار مهم خواهد بود زيرا آنها مسيرهاي حرفهاي خود را طي و تلاش ميکنند در بالاترين سطح فوتبال باشگاهي بازي کنند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.