اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

استاندار خبر داد:

سامانه جامع مديريت هوشمند آذربايجان شرقي راه‌اندازي مي‌شود

استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به اهميت آمار دقيق در برنامه‌ريزي، تصميم‌گيري و تصميم‌سازي گفت: در صدد هستيم سامانه جامع مديريت هوشمند استان در تمامي حوزه‌ها را راه‌اندازي کنيم.

سامانه جامع مديريت هوشمند آذربايجان شرقي راه‌اندازي مي‌شود

بهرام سرمست در جلسه ستاد هماهنگي سرشماري عمومي کشاورزي استان در استانداري اظهار کرد: برنامهريزي بهعنوان ابزار لازم در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور شناخته ميشود. از اينرو جمعآوري دادهها در برنامهريزي و تصميمگيري دولتمردان و سياستگذاران براي ساختن آينده جامعه بسيار مؤثر است.

 وي افزود: امروزه لازمه مديريت توانمند و اصولي، وجود نظام آماري مطلوب، شفاف و پاسخگو است؛ بنابراين برخورداري از آمارهاي متقن در همه امور، اعم از سياستگذاري  و برنامهريزي، تعيين اهداف و خطمشيها، تا آنجا مهم است که اطلاعات آماري، زيربناي همه برنامهريزيها به شمار  ميرود؛ لذا انتظار مي رود مديران به آمار درست و دقيق توجه و اشرافيت  داشته باشند.

سرمست ادامه داد: قانون تقسيمات کشوري جزو قوانين بنيادي محسوب ميشود و شهرستانهايي که جديداً تأسيس شدهاند بايد در سرشماري مطابق با آخرين تقسيمات کشور مورد رصد قرار گيرند. 

استاندار آذربايجان شرقي بيان کرد: درگذشته ارائه ندادن آمار يکي از لازمههاي حکومتهاي قدرتمند بود، درحاليکه در زمان کنوني که عصر انفجار اطلاعات ارتباطات و شفافيت است، بايد اطلاعات و آمار متقن، بهروز و کارآمد بوده و در سريعترين زمان ممکن به دست آيد.

وي بر لزوم همکاري و هماهنگي تمام دستگاههاي اجرايي براي اجراي طرح سرشماري کشاورزي استان و تأمين نيازمنديهاي لازم در اين راستا تأکيد کرد و افزود: تمام دستگاههاي اجرايي بايد ضمن همکاري و هماهنگي با سازمان مديريت و برنامهريزي و ستاد سرشماري استان و شهرستانها، نسبت به تأمين همه امکانات، تجهيزات و خودرو موردنياز سرشماري اقدام کنند.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.