اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

نايب قهرمان تکواندو آسيا:

ساعت‌ها با افتخار پرچم ايران را بردوش داشتم

نايب قهرمان رقابت‌هاي تکواندو قهرماني نونهالان آسيا از حس و حال خود موقع دريافت مدال و بالا رفتن پرچم کشورمان گفت : تا جايي خوشحال بوده و به خود مي باليده که پرچم ايران را به عنوان نماينده مردم کشورش بالا برده و ساعت‌ها پرچم سه رنگ ايران را بر دوش داشته است.

ساعت‌ها با افتخار پرچم ايران را بردوش داشتم

پينار لطفي زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار کرد: خوشحالم که توانستم گوشه اي از زحماتي را که پدر و مادرم در طول اين سالها برايم کشيدند با کسب مدال آسيايي جبران کنم و آن را تقديم پدر و مادر مهربانم مي کنم که هميشه و همه جا پشت و پناه من بودند.

وي از حس و حال خود موقع دريافت مدال و بالا رفتن پرچم کشورش برايمان گفت که تا جايي خوشحال بوده و به خود مي باليده که پرچم ايران را به عنوان نماينده مردم کشورش بالا برده و ساعتها پرچم سه رنگ ايران را بر دوش داشته است.

لطفيزاده درباره سختي ها و برنامه هاي ورزشي خود مي گويد: براي رسيدن به مدال تمرينات فشرده را داشتم و براي کسب طلا رفته بودم اما با اختلاف خيلي کمي در بازي فينال نتيجه را به حريف واگذار کردم و اين شکست من را مصمم کرده که تلاش خودم را بيشتر کنم تا در مسابقات بعدي اگر پيراهن تيم ملي را پوشيد و خدا خواست با مدال طلا به کشور برگردم.

پينار لطفي زاده از آذربايجان شرقي توانست در رقابتهاي تکواندوي قهرماني نونهالان آسيا 2023 مدال نقره را کسب و نائب قهرمان شود. به گزارش فارس, لطفي زاده در رده قدي 168 سانتيمتري در جمع 12 شرکت کننده از قاره آسيا توانست با اقتدار مدال نقره را کسب و به عنوان نائب قهرمان اين دوره از مسابقات معرفي و گردن آويز نقره را بر گردن بياويزد.

اين دختر ورزشکار کشورمان براي رسيدن به بازي فينال در 3 مسابقه فشرده بر حريفان خود غلبه کرد بطوري که در دور نخست با نتيجه 12 بر صفر در هر دو راند داليا عمرعلي از عراق را از پيش رو برداشت.

لطفي زاده در يک چهارم نهايي نيز کيامه از کشور ميزبان يعني لبنان را در هر دو راند اول و دوم با نتيجه مشابه 14 بر يک شکست داد و در دور نيمه نهايي و بازي ماقبل فينال نوراي آمانگلدي از قزاقستان را در دو راند به ترتيب با امتياز 2 بر صفر و 7 بر 5 پشت سر گذاشت.

اين دختر آذري اما در مسابقه فينال با نتيجه نزديک 6 بر 3 در راند اول و 4 بر 4 در راند دوم در مقابل روشانووا از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره دست يافت.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.