اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

مديرعامل صندوق ملي مسکن:

دهک‌هاي 1 تا 4 با 100 ميليون تومان صاحب‌خانه مي‌شوند

مديرعامل صندوق ملي مسکن گفت: منابع قرض‌الحسنه اين صندوق در اختيار سازندگان قرار مي‌گيرد تا متقاضي مسکن‌هاي حمايتي دهک يک تا 4 تنها با آورده 100 ميليون توماني صاحب‌خانه شوند.

دهک‌هاي 1 تا 4 با 100 ميليون تومان صاحب‌خانه مي‌شوند

محمدرضا مهديار اسماعيلي در مراسم رونمايي از نرمافزار جامع مديريت مالي داراييها و املاک صندوق ملي مسکن با اشاره به اينکه نرم افزار جامع مديريت داراييها ميتواند شفافيت مالي را ايجاد کند، گفت: صندوق ملي مسکن يک نهاد نو پا در نظام ايران است که ظرفيتهاي بسياري در راستاي خانهدار کردن مردم دارد و نبايد روزي باشد که مستأجران دغدغه خريد ملک داشته باشد.

مديرعامل صندوق ملي مسکن در ادامه تاکيد کرد: صندوق ملي مسکن بهعنوان نهاد مالي در حوزه تأمين مالي مسکن کشور، در کنار استفاده از منابعي مانند آورده متقاضيان، منابع بانکي و تسهيلات دولتي، با بهرهگيري از ظرفيتهاي قانوني مانند صندوقهاي املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمايههاي خرد کرده است.

وي با اشاره به اينکه صندوق ملي مسکن از دو سال گذشته تا به امروز بيشاز 20 همت را براي مسکن هزينه کرده و البته علاوه بر اين نيز 400 همت در بخش مسکن هزينه شده است، گفت: همچنين منابع قرضالحسنه اين صندوق در اختيار سازندگان قرار ميگيرد تا متقاضي مسکن حمايتي دهک يک تا 4 تنها با آورده 100 ميليون توماني صاحبخانه ميشود.

مهديار اسماعيلي در پايان گفت: علاوه بر منابع مالي مستقيم، مردم نيز 240 هزار ميليارد تومان براي نهضت ملي مسکن تا به امروز پرداخت کردهاند.

منبع: مهر

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.