اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

دست رد ستاره ملي‌پوش پرسپوليس به پيشنهاد تراکتور و سپاهان

بيست‌وسومين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر خليج فارس در حالي به هفته‌هاي پاياني خود نزديک مي‌شود که رقابت براي قهرماني در اين دوره از مسابقات به اوج حساسيت رسيده است و يکي از دو تيم استقلال و پرسپوليس قهرماني اين فصل را تصاحب خواهد کرد.

دست رد ستاره ملي‌پوش پرسپوليس به پيشنهاد تراکتور و سپاهان

اين دو تيم در حالي با يکديگر در رقابت هستند که با پايان فصل قرارداد 11 بازيکن پرسپوليس به اتمام خواهد رسيد و تمديد قرارداد با اين بازيکنان به خواسته و دغدغه اصلي هواداران از مديريت باشگاه تبديل شده و از همين رو، باشگاه روند تمديد قراداد اين بازيکنان را در اولويت خود قرار داده و با چند بازيکن مذاکرات جدي داشته است.

يکي از بازيکناني که قراردادش در پايان فصل به تمام ميرسد، مرتضي پورعليگنجي، مدافع ملي پوش و 32 اين تيم است. با توجه به عملکرد اين بازيکن در اين تيم و همچنين مليپوش بودن او، بهرغم مصدوميتش در بازي ايران و قطر در جام ملتهاي آسيا، از همان روزهاي نخست تمديد قرارداد با پورعليگنجي مطالبه هواداران بوده است.

حالا اين مدافع مليپوش که با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت خود رفتهرفته آماده حضور در ميادين ميشود، با پيشنهاد ويژه و جالب توجهي از دو باشگاه سپاهان اصفهان و تراکتور تبريز براي فصل آتي مواجه شده است.

اين مدافع با توجه به توافقي که با باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد داشته به پيشنهاد اين دو باشگاه پاسخ منفي داده و چنانچه باشگاه به تعهدات خود با اين بازيکن متعهد باشد، اين بازيکن به زودي قرارداد خود را تمديد خواهد کرد.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.