اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

دستگيري سارقان خودرو و داخل خودرو در تبريز

فرمانده انتظامي شهرستان تبريز از دستگيري 2 سارق خودرو و داخل خودرو و اماکن عمومي با بيش از 40 فقره سرقت در يک عمليات پليسي توسط ماموران کلانتري 20 شهرک پرواز خبر داد.

دستگيري سارقان خودرو و داخل خودرو در تبريز

يدالله جهانآرا امروز در گفتوگو با خبرنگاران در فرمانده انظتامي تبريز اظهار داشت: ماموران کلانتري 20 پرواز حين گشت زني به يک دستگاه خودرو پژو مشکوک که راننده آن به محض مشاهده ماموران از محل متواري شد که با هوشياري و سرعت عمل ماموران،خودرو توقيف و سارق دستگير شد.

وي افزود: متهم دستگير شده که از سارقان سابقه دار بود در بازجويي هاي پليسي جرم خود را قبول  و به بيش از 40 فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان تبريز گفت :از محل اختفاء متهم دستگير شده تعداد دو دستگاه خودرو و تعداد قابل توجهي قطعات داخل خودرو و اماکن عمومي کشف که پس از شناسائي تحويل مالباختگان شد.

جهان آرا ضمن اين هر دو متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند ،از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي، استفاده از تجهيزات بازدارنده را در خودروي شخصي مد نظر قرار داده  و  از پارک وسايل نقليه خود در معابر فاقد روشنايي پرهيز نموده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.