اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

درخواست وزير خارجه اردن براي تحريم تسليحاتي اسرائيل

وزير خارجه اردن با اشاره به ارتکاب جنايت‌ جنگي رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان، خواستار اعمال تحريم‌هاي مؤثر عليه اين رژيم به ويژه تحريم تسليحاتي شد و اقدامات اسرائيل را شرارت محض و جنايت جنگي خواند.

درخواست وزير خارجه اردن  براي تحريم تسليحاتي اسرائيل

أيمن الصفدي در سخناني تأکيد کرد که شکست جامعه جهاني در حمايت از بيگناهان، توقف پاکسازي نژادي، اجراي قانون بينالمللي و تضمين عدالت، هيچ توجيهي ندارد.

الصفدي در حساب کاربري خود در شبکه اجتماعي ايکس «توئيتر سابق» نوشت: اسرائيل به جنايتهاي جنگي غير انساني ادامه ميدهد چرا که دنيا اجازه آن را ميدهد؛ بايستي وضعيت فرار از مجازات اسرائيل پايان يابد.

وي افزود: اسرائيل فلسطينيان را گرسنه نگه ميدارد، محلههاي فلسطيني را به طور کامل بمباران و نابود ميکند، کودکان را ميسوزاند و در ميان اهالي نوار غزه وحشت ايجاد ميکند تا آنها را وادار به کوچ کند.

وزير خارجه اردن همچنين گفت: مقابله با تجاوزات اسرائيل عليه شمال غزه با يک اقدام بينالمللي قاطعانه ضروري است تا فوراً اين تجاوزات متوقف شود و از جمله اين اقدامات نيز اعمال تحريمهاي مؤثر و تحريم تسليحاتي است؛ وحشتي که اسرائيل در ميان ساکنان شمال غزه ايجاد کرد، انساني نيست بلکه شرارت محض و جنايت جنگي است.

رژيم صهيونيستي در جديدترين جنايت خود در فلسطين، شنبه شب شمال نوار غزه را هدف حمله هوايي قرار داد که در جريان آن تاکنون 73 نفر شهيد شدند.

در اين حمله جنونآميز، منازل فلسطينيها در بيت لاهيا در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهيونيستي به شدت بمباران شد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.