اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

دختر شايسته سوئيس به‌دست شوهرش تکه‌تکه و در مخلوط کن خمير شد

يک زن 38 ساله سوئيسي که در سال 2007 به فينال مسابقات دختر شايسته سوئيس رسيده بود، به طرز فجيعي به دست شوهرش کشته شد.

دختر شايسته سوئيس به‌دست شوهرش تکه‌تکه و در مخلوط کن خمير شد

بر پايه نتيجه کالبد شکافي، شوهر اين زن که کريستينا يوکسيموويچ نام داشت، ابتدا او را خفه کرده و بعد از بريدن اندامها و قطعه قطعه کردن او، تکههاي جسدش را درون دستگاه مخلوط کن انداخته و خمير کرده است.

يورونيوز نوشت: بقاياي جسد اين زن در ماه فوريه سال جاري در خانهاش در نزديکي شهر بازل پيدا شد، اما انتشار جزئيات تازه از قتل فجيع او در روز جمعه 13 سپتامبر (23 شهريور) بار ديگر مردم سوئيس را در بهت و اندوه مضاعفي فرو برد.

افام1، رسانه محلي سوئيس اعلام کرد که طبق گزارش کالبد شکافي، جسد اين زن در اتاق رختشويي «با اره مويي برقي، چاقو و قيچي تکه تکه شده» و پس از آن، چندين قسمت بدن قرباني با يک مخلوط کن دستي تبديل به پوره شده و در يک ماده شيميايي حل شده است.

روزنامه بيزد بازل هم نوشت که توماس، شوهر 41 ساله مقتول که خودش مدعي است براي «دفاع از خود» دست به اين جنايت زده، پس حمله به زنش با چاقو، بدن او را در اتاق رختشويي به وضع وحشتناکي تکه تکه کرده است.

عامل قتل که دو فرزند از کريستينا دارد از دادگاه فدرال سوئيس درخواست تجديدنظر در حکم بازداشت و آزادي موقت کرده است، اما دادگاه اين خواسته را نپذيرفت.

به گزارش افام1، در گزارش تشخيص پزشکي قانوني اين گونه نوشته شده که خانم يوکسيموويچ بر اثر خفگي جان باخته است.

مقامات قضايي دخيل در اين پرونده گفتهاند که در توماس «بيرحمي همراه با خونسردي پس از کشتن همسرش» و نيز تلاش براي پنهان کردن واقعيت را مشاهده کردهاند.

کريستا ريگوزي، دختر شايسته سابق سوئيس که با جوکسيموويچ دوست بود، به روزنامه «20 دقيقه» سوئيس گفت: «وحشتناک است. من واقعا يکه خوردم. به دو دخترش فکر ميکنم. او زن بسيار زيبا و مهرباني بود.»

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.