اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي :

خواهيد ديد ده سال ديگر چگونه جهان دگرگون خواهد شد

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به عمليات طوفان الاقصي گفت: هرچه براي نااميدکردن يا ترساندن ملت‌ها از مقاومت لازم است، در بساط دشمن بود اما با يک طوفان، همه چيز بهم ريخت.

خواهيد ديد ده سال ديگر چگونه جهان دگرگون خواهد شد

حسن رحيم پور ازغدي در نشست جمعي از اعضاي هيئت علمي دانشگاهها گفت: يک قرن است دشمنان ما به خود ما تکيه داده و منابع جهان اسلام را بواسطه چاکرانشان در امارا‌‌ت، آل سعود، بحرين، اردن، مصر، قطر، ترکيه و ايران پهلوي چريده و ما را با زور و پول و نفت خودمان، زمين زده اند. اما اينک عراق، يمن، ايران آزاد، لبنان، سوريه و فلسطين، اين سوي خندق در طرف درست تاريخ ايستاده اند. آنان منفور و اينان محبوب شده اند.

وي با اشاره به عمليات طوفان الاقصي تاکيد کرد: هرچه براي نااميدکردن يا ترساندن ملتها از مقاومت، لازم است در بساط دشمن بود اما با يک طوفان، همه چيز بهم ريخت. غيرممکن تا وقتي غيرممکن است که انجامش نداده باشيم. اکنون دارد انجام مي شود. از اين پس ، همه چيز ممکن است.

رحيم پور ازغدي اضافه کرد: جنايت صهيونيستها را البته جز به خون نمي شد شست ولي بايد شست. مسير تاريخ، حتما بايد عوض شود.

 وي اظهار داشت: احتمالا تکليف آمريکا و متحدين غربياش و گماشتگان شرقي اش، بايد يکجا روشن شود. من نيستم، شما هستيد، ده سال ديگر، جهان، جهاني به کلي دگر خواهد بود.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: از آنسوي اين تونل وحشت، نور به وضوح ديده مي شود و اين شهيدانند که بن بست تاريخ معاصر را  خواهند شکست.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.