اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه 16 متحد «مادورو»

دولت آمريکا در اقدامي 16 متحد نيکلاس مادورو، رئيس جمهور ونزوئلا را تحريم و آنها را به ممانعت از راي گيري و نقض حقوق بشر متهم کرد.

تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه 16 متحد «مادورو»

کساني که توسط وزارت خزانه داري هدف قرار گرفته اند شامل رئيس دادگاه عالي ونزوئلا، رهبران نيروهاي امنيتي ايالتي و دادستان ها هستند.

اين اقدام چند روز پس از تبعيد ادموندو گونزالس اوروتيا، ديپلمات سابق که نماينده احزاب اصلي مخالف بود و مدعي بود که در انتخابات رياست جمهوري 28 ژوئيه با اختلاف زيادي برنده شده است، صورت گرفت.

آنتوني بلينکن، وزير امور خارجه آمريکا روز پنجشنبه به وقت محلي در بيانيه اي گفت: مادورو و نمايندگانش به جاي احترام به اراده مردم ونزوئلا که در صندوق هاي راي بيان شده است، به دروغ ادعاي پيروزي کرده اند و در عين حال مخالفان دموکراتيک را در تلاشي نامشروع براي حفظ قدرت، با زور سرکوب و ارعاب مي کنند.

وزارت خارجه آمريکا اعلام کرد که براي متحدان مادورو که متهم به ممانعت از راي گيري و سرکوب مردم ونزوئلا هستند، محدوديت هاي صدور رواديد جديدي اعمال مي کند. اين وزارتخانه نام اين افراد را ذکر نکرد.

وزارت خزانه داري آمريکا بيش از 140 مقام فعلي يا سابق ونزوئلا را تحريم کرده است.

وزارت امور خارجه آمريکا نيز نزديک به 2 هزار نفر را معرفي کرده است که به دليل اتهامات فساد، تضعيف دموکراسي يا نقض حقوق بشر ونزوئلا با محدوديت صدور رواديد روبرو هستند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.