اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

نماينده اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي انتقاد کرد؛

بي‌توجهي به توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري شهرستان اهر

نماينده اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي از بي‌توجهي به توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري شهرستان اهر انتقاد کرد.

بي‌توجهي به توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري شهرستان اهر

احمد محرمزاده در جلسه شوراي سرمايهگذاري شهرستان اهر افزود: بزرگترين مشکل جامعه ما بيکاري جوانان است و اين مشکل با سرمايهگذاري و توليد ميتواند حل شود. لذا بايستي فرصتها و ظرفيتهاي سرمايهگذاري را معرفي کنيم.

نماينده اهر و هريس در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه شهرستان اهر به محلي براي فراري دادن سرمايهگذارها معرفي ميکنند، گفت: ما نتوانستهايم از سرمايهگذاران بخش خصوصي در شهرستان اهر استقبال کنيم و از گوشه و کنار که ميشنويم ميگويند در اهر سرمايهگذاري را فراري ميدهند، اين موضوع عمدي يا سهوي بايد ريشهيابي شود.

وي با قدرداني از پيگيريهاي فرماندار اهر براي جذب سرمايهگذار بخش خصوصي گفت: فرماندار اهر از طرفي و بنده هم از طرفي ديگر به دنبال جذب سرمايهگذار هستيم. با اين حال شهرک صنعتي اهر در موقعيتي قرار گرفته که تسطيح زمين از سوي سرمايهگذاران برابر با حجم سرمايهگذاري است و توسعه 45 هکتاري شهرک صنعتي اهر ميتواند زمينه جذب سرمايهگذاران را فراهم کند.

وي با تأکيد بر اينکه عامل عقبماندگي شهرستان اهر مسئولان بودهاند و مردم هيچ نقشي نداشتند، تصريح کرد: مسئولاني که عامل عقبماندگي اهر هستند در همين جلسه حضور دارند و بخشي هم به نوعي حضور ندارند، اگر بخواهيم عقبماندگي را جبران کنيم بايستي مسئولان تلاش کنند و مانعتراشيهاي مسئولان موجب شده تا اهر به قطار توسعه دست نيابد. يکي از موارد سرمايهگذاري در حوزه فولاد بود که مسئولان وقت تلاشي براي رفع موانع نکردند و همين امر موجب شد تا سرمايهگذار اهري به شهرستان ديگري نقل مکان کرده و اشتغالزايي هزاران نفري داشته باشد.

محرمزاده با گلايه از بيتوجهيها به توسعه زيرساختهاي گردشگري شهرستان اهر گفت: وزير ميراث فرهنگي و مديرکل ميراث فرهنگي آذربايجانشرقي بارها به شهرستان اهر سفري داشتند و عليرغم اخذ دستورات، هنوز اقدامي براي پيگيري وعدههاي وزير ميراث فرهنگي انجام نشده است، قرار بود زيپلاين در پارک جنگلي فندقلو، سرمايهگذاري در کاروانسراي گويجهبئل  احداث شود ولي نتيجه چه شد؟ در حالي که شهرستان اهر در حوزه گردشگري و جذب گردشگران عملکرد مطلوبي ندارد. اين موضوع به ساير دستگاههاي اجرايي نيز صدق ميکند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.