اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

سخنگوي نيروهاي مسلح يمن:

به تجاوز آشکار دشمن پاسخ خواهيم داد

سخنگوي نيروهاي مسلح يمن اعلام کرد که اين کشور به حمله ساعاتي پيش ارتش رژيم صهيونيستي به بندر «الحديده» يمن پاسخ خواهد داد.

به تجاوز آشکار دشمن پاسخ خواهيم داد

«يحيي سريع» اعلام کرد که دشمن صهيونيست در چندين حمله هوايي، نيروگاه برق، بندر و مخازن سوخت استان الحديده يمن را که همگي اهدافي غيرنظامي هستند هدف قرار داده است.

سخنگوي نيروهاي مسلح يمن ادامه داد: ما به اين تجاوز آشکار اسرائيل واکنش نشان خواهيم داد و در هدفقراردادن اهداف حياتي دشمن ترديد به خود راه نخواهيم داد.

سريع افزود: ما بر بيانيههاي پيشين خود مبني بر اينکه منطقه اشغالي يافا ناامن به شمار خواهد آمد تاکيد ميکنيم. ما بر تداوم عمليات حمايتي خود از برادرانمان در غزه با هر پيامد و نتيجهاي تاکيد ميکنيم.

سخنگوي نيروهاي مسلح يمن گفت: ما با عنايت خداوند متعال تجهيزات لازم را براي جنگي طولاني با اين دشمن تا توقف تجاوز و رفع محاصره از ملت فلسطين آماده کردهايم.

گفتني است بندر الحديده يمن از سوي چندين جنگنده بمباران شد. در پي اين حملات آتشسوزي در مخازن نفتي اين شهر ساحلي به وقوع پيوست.

خبرنگار الميادين گزارش داد که اين حملات از سوي رژيم صهيونيستي و در پاسخ به حمله پهپادي نيروهاي مسلح يمن به تلآويو صورت گرفته است.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.