اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

استاندار آذربايجان شرقي:

برخي از مديران کل دچار روزمرگي شده اند

استاندار آذربايجان شرقي گفت: برخي از مديران کل دچار روزمرگي شده اند و منتظر تخصيص بودجه‌هاي ناچيز دولتي و در نهايت اجراي بسيار کند پروژه‌ها هستند.

13:21
برخي از مديران کل دچار روزمرگي شده اند

مالک رحمتي در سومين جلسه شوراي برنامهريزي و توسعه استان، با اشاره به عدم اجراي به موقع برخي از پروژهها توسط دستگاههاي اجرايي با استدلال نبود بودجه و اعتبارات، تاکيد کرد: وضعيت و محدوديت اعتبارات دولتي و اولويتهاي اساسي کشور براي همه آشکار است؛ با اين اوصاف، بودجه را به کسي نميدهند، بلکه بودجه را ميگيرند و بايد پيگير جدي دريافت اعتبارات ضروري باشيم و به دنبال آن بدويم.

وي با تاکيد بر اينکه در نگاه تحولي دولت سيزدهم، تدوين برنامه شرط لازم کار است، اما کافي نيست و آنچه مهم است، عملياتي شدن برنامههاست، افزود: به نظر ميرسد برخي از برنامهها فقط عنوان تحولي بودن را يدک ميکشند و برنامه تحولي نيستند.

رحمتي با بيان اينکه اعداد و ارقام گزارشهايي که از سازمانها به جلسه شوراي برنامهريزي ميرسد بايد دقيق باشد تا براساس آن برنامهريزي شود، گفت: آمار و ارقام فقط براي خواندن نيست، بلکه براي برنامهريزي و اتخاذ تصميمات کلان است و بايد معتبر و قابل اتکا باشد.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينکه فرصت کاري در استان ما محدود است؛ گفت: بنابراين مديران با يک همت بلند و فعاليت جهادي شبانهروزي برنامه هايي را که تصويب شدهاست را به مرحله اجرا برسانند.

استاندار آذربايجان شرقي به روند اجراي قانون مولدسازي در استان نيز اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين منابع در کنار بودجههاي مشخصشده در قانون بودجه، مقوله مولدسازي است که ضروري است سرعت بيشتري گيرد.

وي ادامه داد: کار بزرگي در حوزه مولدسازي در استان در حال انجام است که به روزهاي پاياني خود رسيده و به زودي خبر خوبي در اين زمينه اطلاعرساني خواهد شد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.