اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

آلمان به دنبال صادرات تانک به تل آويو

اشپيگل به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرده است که آلمان در حال بررسي تحويل مهمات تانک به تل آويو است.

آلمان به دنبال صادرات تانک به تل آويو

بر اساس اين گزارش، تأييد اوليه تحويل تانکها به تل آويو از سوي ادارات مربوطه در وزارت خارجه و وزارت دفاع آلمان صورت گرفته است.

اين در حالي است که هزاران نفر در برلين پايتخت آلمان در محکوميت موضع اين کشور در حمايت از رژيم اشغالگر صهيونيستي در ديوان دادگستري بينالمللي و نسلکشي آن در غزه به خيابان آمده و دست به تظاهرات زدند.

آلمانيها ضمن روشن کردن شمع به ياد شهداي غزه، شعار «نه به نسلکشي در غزه همه با هم عليه فاشيسم» سردادند.

همزمان با ادامه جنگ در غزه، مقام سابق موساد در سخناني اعلام کرده است که فشار نظامي تل آويو و جنگ عليه غزه تنها به کشته شدن اسراي اسرائيلي منجر خواهد شد.

«ايهود لاوي»، نايب رئيس سابق سازمان موساد تاکيد کرد که فشارهاي نظامي ارتش رژيم صهيونيستي در نوار غزه به توافق منجر نخواهد شد بلکه تنها باعث کشته شدن اسراي اسرائيلي در غزه ميشود.

از سوي ديگر گزارشها حاکي از آن است که گروهانهاي قدس، شهرک سديروت و برخي شهرکهاي صهيونيستي مجاور باريکه غزه را هدف حمله موشکي قرار دادند. گردانهاي قسام نيز نيروهاي اشغالگر اسرائيلي را در شرق محله التفاح در شهر غزه هدف حمله خمپارهاي قرار داد.

همچنين جنگندههاي اسرائيلي 4 خانه را در غرب خان يونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طي آن 10 فلسطيني شهيد و دهها نفر هم زخمي شدند.

سازمان راديو و تلويزيون رژيم صهيونيستي هم اعلام کرد که برآوردهاي ارتش حاکي از آن است که جنبش حماس تا ماهها قادر به ادامه حملات موشکي از نوار غزه به اراضي اشغالي خواهد بود.

همچنين رژيم اشغالگر صهيونيستي جسد رقيه احمد ابو داهوک کودک شهيد فلسطيني ساکن شهرک بيت حنينا در قدس اشغالي را پس از 9 روز توقيف تحويل داد. نظاميان اشغالگر صهيونيست اين کودک 3 ساله فلسطيني را در ايست بازرسي بيت اکسا در قدس اشغالي به ضرب گلوله به شهادت رسانده بودند.

علاوه بر اين، مجاهدان گردانهاي قسام يک نفربر اسرائيلي را در منطقه جبل الريس در شرق محله التفاح در شهر غزه هدف قرار داده و با نيروهاي اشغالگر اسرائيلي نيز از فاصله صفر درگير شدند که در اين عمليات شماري از نظاميان صهيونيست کشته و زخمي شدند. مجاهدان قسام اعلام کردند که آمبولانسها و بالگردهاي اسرائيلي براي انتقال کشتهها و مجروحان به اين منطقه اعزام شدند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.