اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

آذربايجان شرقي ميزبان 2000 دانش‌آموز کشور در مسابقات ورزشي

مدير کل آموزش و پرورش استان گفت: ميزباني بيش از 2000 دانش‌آموز در مسابقات دانش‌آموزي نيازمند برنامه‌ريزي دقيق است و از اين‌رو تمامي تدابير لازم براي ميزباني از اين مهمانان که براي شرکت در مسابقه و چالشي بزرگ، آماده مي‌شوند و دور از خانواده، مهمان شهر ما هستند، انديشيده شود.

آذربايجان شرقي ميزبان 2000 دانش‌آموز کشور در مسابقات ورزشي

مسعود سعادتي اظهار داشت: استان آذربايجانشرقي در اين دوره از مسابقات از دوم تا ششم مرداد ماه ميزبان دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه شرکتکننده در رشتههاي هندبال و فوتسال و از دهم تا چهاردهم مرداد ماه نيز ميزبان دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه در همان رشتهها خواهد بود.

مدير کل آموزش و پرورش استان در جلسه  ستاد اجرايي مسابقات ورزشي دانشآموزان دختر و پسر سراسر کشور افزود: معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چندين دوره ميزبان مسابقات ورزشي دانشآموزي بوده و در اين مورد تجربه دارد و اميدواريم اين مسابقات هم به بهترين نحو ممکن برگزار گردد.

وي، ميزباني از بيش از 2000 دانشآموز را در مسابقات دانشآموزي نيازمند برنامهريزي دقيق دانست و گفت: تمامي تدابير لازم براي ميزباني از اين مهمانان که براي شرکت در مسابقه و چالشي بزرگ، آماده ميشوند و دور از خانواده، مهمان شهر ما هستند، انديشيده شود تا فارغ از نتيجه، خاطرات خوب و خوشي براي آنان رقم بخورد.

مديرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کلانشهر تبريز داراي سبقه درخشان است و انتظار ميرود مسابقات بدون هيچ عيب و نقصي و در تراز استانمان برگزار گردد. رعايت نظم و انضباط در برگزاري چنين مسابقاتي از پذيرش اوليه کيفيت سالنها و کفپوشها گرفته تا نحوه برخورد با دانشآموزان و داوري، همگي از اهميت خاصي قائل هستند. هر يک از کميتهها به تفکيک وظايف براي برگزاري اين مسابقات تلاش کنند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.