اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

فرمانده منطقه پدافندهوايي شمالغرب ارتش:

امنيت هوايي کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است

فرمانده منطقه پدافندهوايي شمالغرب ارتش با بيان اينکه امنيت هوايي کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است، گفت: نيروي پدافند هوايي ارتش با تلاش‌هاي شبانه‌روزي کارکنان خود ضريب امنيت پايدار کشور را افزايش داده است.

امنيت هوايي کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است

اميرسرتيپ دوم عباس عظيمي در ديدار با فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 21 حمزه نيروي زميني ارتش با تبريک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: پيشرفتهاي شگرف پدافند هوايي در اين چند دهه اخير در نوع خود کمنظير است و کارکنان ولايي اين نيرو، افتخاراتي را رقم زدند که به هيچ عنوان قابل قياس با گذشته نيست.

وي تاکيد کرد: امنيت و اقتدار امروز کشور ماحصل انقلاب اسلامي است و همه باهم بايد براي ارتقا و تعالي ايران اسلامي تمام توان خود را به کار ببنديم.

وي با بيان اينکه صيانت از حريم هوايي کشور شبانهروزي و تعطيل بردار نيست، مطرح کرد: ما حافظان حريم هوايي جمهوري اسلامي با همافزايي و همکاري همدلانه با ساير نيروهاي مسلح قدرتمندانه و متعهدانه در حال حراست از مرزهاي هوايي کشور هستيم.

به گزارش روابط عمومي منطقه پدافندهوايي شمالغرب ارتش، امير سرتيپ دوم عظيمي در اين ديدار با اهداي لوح به اميرسرتيپ دوم بيات انتصاب وي را به ارشد نظامي ارتش در استانهاي آذربايجان شرقي، اردبيل و فرمانده قرارگاه عملياتي لشگر 21 حمزه آذربايجان تبريک گفت.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.