اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اعلام کرد:

افزايش 3 برابري صادرات دفاعي در سال 1401

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: به همت مجموعه وزارت دفاع افزايش 3 برابري در صادرات، افزايش 2 برابري توليد کالا و خدمات غيرنظامي و افزايش 81 درصدي توليدات نظامي را در سال گذشته ثبت کرديم.

افزايش 3 برابري صادرات دفاعي در سال 1401

امير سرتيپ محمدرضا قرايي آشتياني در اين همايش با بيان اينکه اين وزارت خانه در دفاع از ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي و نابودي نظام سلطه از هيچ تلاشي فروگذار نمي کند گفت: وزارت دفاع هميشه آماده و پا در رکاب ايستاده است تا در سخت ترين و پيچيده ترين شرايط تحميل شده از سمت دشمن، اقتدار نظامي، علمي و فناورانه جمهوري اسلامي ايران را حفظ کند.

وزير دفاع با اشاره به اينکه رويکرد اصلي و جهت گيري وزارت دفاع توسعه تعاملات و پشتيباني نيروهاي مسلح است اظهار داشت: وزارت دفاع در راستاي ارتقا اقتدار نظامي چندين هدف از جمله افزايش توليد کالا وخدمات نظامي و غير نظامي، ارتقا توان موشکي، پهپادي، پدافندي، جنگال و ديپلماسي دفاعي با تاکيد بر ظرفيت سازي در صادرات را دنبال مي کند.

سرتيپ آشتياني با اشاره به عملکرد سال گذشته بيان کرد: به همت مجموعه وزارت دفاع افزايش 3 برابري در صادرات، افزايش 2برابري توليد کالا و خدمات غيرنظامي و افزايش 81 درصدي توليدات نظامي را در سال گذشته ثبت کرديم و ان شاء الله اين مسير در سالي که به نام مهار تورم و رشد توليد نامگذاري شده است با قدرت و تلاش بيشتر ادامه خواهد يافت.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.