اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

اعتراف به قتل همسر با ضربات چاقو در خواب

صبح يکي از روزهاي تابستاني امسال، فريادهاي کمک از خانهاي در شهرري، سکوت محله را شکست، وقتي همسايهها به کمک مرد جوان رفتند، با صحنه دلخراشي روبهرو شدند؛ جسد خونين يک زن جوان که با چاقو به قتل رسيده بود.

اعتراف به قتل همسر با ضربات چاقو در خواب

کارآگاهان ورزيده اداره دهم پليس آگاهي که بهسرعت به محل حادثه رسيدند، متوجه شدند که همسر اين زن، قتل را به پليس گزارش کرده است. او ادعا ميکرد که هنگام وقوع حادثه در حياط خانه خواب بوده و وقتي بيدار شده، با جسد همسرش در سالن پذيرايي روبهرو شده است.

اما تحقيقات نشان داد که اين مرد و همسرش از گذشته اختلافات زيادي داشتند و همسايهها بارها صداي دعواي آنها را شنيده بودند حتي يکي از فرزندان کوچک اين خانواده گفته بود که شب قبل پدرش را با چاقو، بالاي سر مادرش ديده است!

با توجه به شواهد و گفتههاي فرزند خانواده، تيم جنايي به اين نتيجه رسيد که همسر اين زن مظنون اصلي اين قتل است؛ بنابراين کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ او را دستگير کردند تا تحقيقات بيشتري انجام شود.

متهم که در جريان بازجوييهاي ابتدا منکر هرگونه اختلاف و درگيري با همسر خود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به ارتکاب جنايتي هولناک اعتراف کرد و ماجرا را اينطور توضيح داد: چند وقتي ميشد که به همسرم بهخاطر ارتباط خارج از چارچوب مشکوک شده بودم و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتم که در پيامکهاي تلفن همراهش متوجه شدم که اين موضوع واقعيت دارد.

مرد جنايتکار گفت: در آن لحظه خيلي عصباني شدم و بهم ريختم. به خاطر همين تصميم گرفتم تا همسرم را در خواب به قتل برسانم؛ شب حادثه به خانواده اعلام کردم که قصد دارم تا در حياط خانه بخوابم. هنگامي که همگي به خواب رفتند يک چاقو از آشپزخانه برداشتم و بالاي سر همسرم رفتم. مغزم داشت منفجر ميشد که در يک لحظه چاقو را به گلويش فرو کردم. پس از ارتکاب جنايت فرزندم از خواب بيدار شد و دستان خونيام را ديد که من با تندي و تلخي از او خواستم تا بخوابد.

پس از اين اعترافات تکاندهنده، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ مأموريت يافتند تا با تجزيه و تحليلهاي اطلاعاتي، تحقيقات خود را در رابطه با اين پرونده ادامه دهند.

با صدور قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده، متهم تا روز دادگاه به زندان اعزام شد و تحقيقات جنايي همچنان ادامه دارد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.