اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

استان آذربايجان شرقي رکورد دار واژگوني هاي رانندگي کل کشور

رئيس پليس راهور استان گفت: استان آذربايجان شرقي در صدر واژگوني هاي رانندگي کل کشور قرار دارد.

استان آذربايجان شرقي رکورد دار واژگوني هاي رانندگي کل کشور

فريدون قنبرزاده اظهار کرد: با بررسي و تجزيه و تحليل آماري تصادفات رانندگي درون شهري استان و مقايسه با آمار تصادفات کشور محرز گرديد واژگوني هاي درون شهري استان نسبت به کل کشور در صدر مي باشد.

رئيس پليس راهور افزود: علت اصلي  تصادفات واژگوني در استان سرعت غير مجاز و عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از استفاده از مواد روانگردان و غيره مي باشد.

قنبرزاده تصريح کرد: جوانان و افرادي که بيشتر دنبال هيجان رانندگي  هستند بيشتر از همه در معرض خطر تصادفات واژگوني قرار دارند و اين نوع تصادفات، بيشتر در سرپيچ ها و شرايط خاص معبر اتفاق مي افتد يعني اگر سرعت وارد شده به پيچ بيشتر  باشد نيروي گريز از مرکز باعث پرتاب وسيله نقليه از قوس پيچ مي شود.

 اين مقام انتظامي افزود: از والدين مي خواهيم، نظارت بيشتري به رفتارهاي رانندگي فرزندان خود داشته و از در اختيار قرار دادن وسيله نقليه بخصوص براي افرادي که فاقد گواهينامه بوده و يا درک صحيحي از رانندگي ندارند جدا پرهيز نمايند. چرا که بيشتر سن رانندگان که در خودروي آنها واژگون مي گردند، جوانان با سن 18 تا 25 سال مي باشند.

 اين مقام انتظامي  خاطر نشان کرد: پليس با تمام  توان ضمن کنترل سرعت در مسيرهاي پر حادثه با رانندگان پر حادثه بصورت جد برخورد و ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفي گواهينامه رانندگي ايشان اخذ و جهت طي مراحل به طرح غربالگري معرفي مي گردند.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.