اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

فرمانده مرزباني اعلام کرد:

احداث ديوار در مرزهاي شرق و غرب کشور

سردار احمدعلي گودرزي در پاسخ به وضعيت احداث ديوار مرزي و اينکه اين ديوار در کدام نقاط مرزي ساخته خواهد شد، اظهار داشت: اجراي اين طرح در راستاي جلوگيري از قاچاق سوخت و کالا و به خصوص ورود مواد مخدر است همچنين پيشگيري از مهاجرت‌هاي غيرمجاز نيز از ديگر اهداف احداث ديوار مرزي است.

احداث ديوار در مرزهاي شرق و غرب کشور

فرمانده مرزباني جمهوري اسلامي ايران افزود: بر اساس آسيبشناسي انتظامي و نظامي به خصوص در حوزه قاچاق مواد مخدر و مهاجرت، فعلاً اولويت با مرز ايران با پاکستان و افغانستان است که حدود 80 درصد مواد مخدر کشور از اين دو مسير، وارد کشور ميشود.

عمليات عمراني و اجرايي طرح احداث ديوار مرزي از جنوب استان سيستان و بلوچستان و خراسان رضوي آغاز شده است و احداث اين ديوار در استانهاي ايلام، کردستان و آذربايجان غربي نيز به زودي آغاز ميشود.

سردار گودرزي، بيشترين ورود قاچاق کالا به خصوص سوخت را از اين مبادي عنوان کرد و گفت: اکنون عمليات عمراني و اجرايي طرح احداث ديوار مرزي از جنوب استان سيستان و بلوچستان همچنين خراسان رضوي آغاز شده است.

فرمانده مرزباني جمهوري اسلامي ايران درباره محدوده عملياتي ديوار مرزي اضافه کرد: احداث اين ديوار در استانهاي ايلام، کردستان و آذربايجان غربي نيز به زودي آغاز ميشود.

وي درباره تامين اعتبار اين طرح ملي توضيح داد: خوشبختانه اعتبارات به اندازه مورد نياز تامين شده است و مشکلي از اين بابت وجود ندارد و اکنون موضوع تجهيز کارگاه و عمليات اجرايي در دستور کار قرار دارد.

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.