کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتواي صوتي ارزشافزوده تبليغاتي را تعيين کرد که براساس آن «ارائه خدمت محتواي صوتي ارزش افزوده تبليغاتي، ممنوع است.»
رگولاتوري در مصوبه خود، محتواي صوتي ارزشافزوده تبليغاتي را اينطور تعريف کرده است: «محتواي صوتي که توسط مشترک يک دارنده پروانه به صورت خودکار يا غيرخودکار با هدف تبليغ يک محصول به مشترکين همان دارنده پروانه يا ديگر دارندگان پروانه ارسال ميشود.»
مشترکان تلفن همراه و ثابت بارها از دريافت تماسهاي تبليغاتي در ساعات مختلف که به صورت ضبط شده هستند، گلايه کردهاند. همچنين برخي از مراکز خيريه به صورت مستمر با کاربران تماس برقرار ميکنند. از آنجا که در مصوبه رگولاتوري «کليه دارندگان پروانه ارتباطي و فناوري اطلاعات از سازمان» مشمول اين حکم دانسته شدهاند، ميتوان اميدوار بود از تعداد تماسهاي تبليغاتي کاسته شود.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.